Årets første gruskveld ble kjørt sist onsdag. Etter planen skulle den vært kjørt to uker tidligere, men den ble pga. dårlig vær utsatt.
9 medlemmer fikk (igjen) en fin og lærerik kveld på utvalgte grusveger, der Hans Petter og Ole Bertil delte kunnskap og erfaringer.