Fra gruskvelden sist onsdag

Årets første gruskveld ble kjørt sist onsdag. Etter planen skulle den vært kjørt to uker tidligere, men den ble pga. dårlig vær utsatt.

9 medlemmer fikk (igjen) en fin og lærerik kveld på utvalgte grusveger, der Hans Petter og Ole Bertil delte kunnskap og erfaringer.

Bilder fra turen her.