I slutten av mai ble enda en tur i Tyskland kjørt, totalt ca. 2600 km.
Vi var i utgangspunktet 5 deltakere. Kjetil og Terje kjørte delvis sammen med oss på hele turen. Jan Helge og Jonny fulgte oss til Paderborn, der de kjørte videre på sin museumstur.
Med unntak av regn til Nebbenes første dag, hadde vi knallvær på hele turen.
Vi hadde to overnattinger i Rüdesheim. Både Rhin- og Moseldalen viste seg fra sin beste side.
Vi fikk Rüdesheimer kaffe i restauranten Drosselhof, som neste år kan feire 300-års jubileum (!).
I Berlin hadde vi en kjørefri dag, der vi først besøkte BMW Motorrad Welt og fikk med oss omvisning i fabrikken. Veldig interessant å følge produksjonen fra leveranse av deler til testing av ferdig motorsykkel. Det var naturlig nok ikke lov å ta bilder fra produksjonen.
Vi besøkte også Classic Remise, et senter for veteranbiler som kan ta pusten fra de fleste.